duet polet.. klik jgn segan2..free je x kene byr. hikhikhik

Thursday, October 13, 2011

jalan-jalan Ganu heee :)

Assalamualaikum..:) selamat petang malizia! *hambek arab kuar* hehehe.. ptg nie.. tetibe aku teringat gmbar2 tyme g ganu pas raya aritu..*okay tau da berkurun bru nk tunjuk..* tp aku x kire...aku nk tunjukkk gakkkk...haha... alkisahnye aku g sane sbb anta adek aku balek U dy..UNISZA..*sape tau angkat hidong tinggi2 ye*... ahaks2... act b4 nie pena gak la g, tyme f3 kot ade wedding kt sane...lama da..then tetibe kebetulan tyme adek nak balek sem baru aritu,aku still cuti raya lagi....sooo...mmg rezeki aku la nk dtg ganu lagi..at least dpt gak la tgk U dy..bes gak tgk view kt situ.. luas...cantik menarik kau mmg da BOOMMM!..*Mula da budak nie,abaikan dy..hahaha*

cume satu je..ASAL 8-9-10 JAM BARU NK SAMPI? AKU LETIH GLER DUK DLM KETE TU... PEKEHENYER LAMA BEBENOR NK SAMPAINYER....HAHAHAHA...mungkin dlu2..aku g..aku masih muda remaja makanya cergas mergas *fail bm aku* ahaks3 >.<...so bila sudah dewasa ini..lama x g....rase *BILA NAK SMPI NIE...DUNGUN....DUNGUN.....tgk lagi..DUNGUN...PEHHH LETIH... HAHAHA.......maka aku berjanji dlm diri,pasni aku TAKNAK,TAKKAN,NEVER,LA g nek kete lagi.....aku nak nek FLIGHT JE...WAH GITU... kau pkir kau Anak gabenor bank negara? *tamparr dri bg sedar* PAAAANGGGGG!! RASEKAN... hahahah...


da abes da citenyerr..skrg aku tnjuk gamba2 kt sane plak...yg mane sempat aku snap la ea.. Mempersembahkan...JENG JENG JENG *perlu ke sound cmtu?* hikhikhikhik



Hujan di highway.pon nk tnjuk?yep..sy suke hujan... ;)





tadaaa..ujan da benti...nk jugak...hahaha




See? da nampak laut..yeay..yeay..jakun2.. ahaks2





Gambar nie pling aku suke...mmg jiwa aku suke tgk pantai..laut segala... ade sampan2...Tenang je jiwa...^_^





Dan ini jugaaa... tenang kan? :):)





Yang nie..plak..terusan suez.. hahaha..dok aih..nie terusan blkg kg cina kt pekan kuala terengganu tu ...act dlu kt sni penempatan org2 cina... kire blkag nie kira sungai la..so dbgnkun jdi terusan laluan bot cntik *hantam hahha* bawak pelncong sekitar kawasan kuala terengganu ..lalu depan msjid kristal sume..aku nk nek..mak kate..BERANI KAU NEK MLM2 NIE..*gerun aku* haha..ala tau mak risau mlm2..ape jdi ke...*Sob sob takut* hihihihi...





Ce bukak mata besar2..nmpk x Bot tu..hihihihi..




Nampak x pkok2 warna warne mengelip2 kt blakang tu? da mcm kt i-city da... cntik gak... ^_^





tertinggal gambar bot cntik tu...Zoom lagi dekat...






On da way balek selangor... snap pic bukit... ye sy suka nature...Sbb tu sume pic ,byk nature je aku hamek.. hahaha...btw bes gak ganu nie..byk pntai..aku sukeeeee...*excitednye minah nie* AHAKS2.. Semoga kita berjumpa lagi ganu...babai..salam :)


No comments:

Post a Comment