duet polet.. klik jgn segan2..free je x kene byr. hikhikhik

Wednesday, October 12, 2011

Ape pon tak boleh :D

assalamualaikum...tetibe rindu nk membebel dlm blog nie..^^ act,skrg aku tgh bercuti selama sbulan lebih sbb bru je habes exam 2 mggu pas...so selama 2 mmgu nie la mcm2 tabiat aku keluar..ahaks..*suara gedik plis* :D... awal2 cuti.. cm bese mlm2 aku jadi burung hantu...pgi2 aku jdi panda... comel kan bunyiknye? ahaks...anak dara pilihan nie.. jgn lupa anta dulang.. opss..terlebih suda..hikhikhik*malu*. ish2.. bgusnyer prgai kau na. mmg jdi menantu kesayangan nie... won't be denied.. hahaha..masak pon kdg lmbt kul 2,kul 3..haha..seb bek mak pak x blek keje lagi... so smpt je..kdg2 tetibe je kol 1 tu..ayah balek.. huargghhh mencicit tekincit aku g masak..padan muka! APE PON TAK BOLEH hahaha


tp segalanya berubah...*sila baca ,mood BERSAMAMU,feeling2 gitu* ahaks >.<


sejak dua tiga empat lima menjak nie plak *bape byk daaa* :D.... ape ke tabiat aku berubah sama sekali..xla huduh sgt sprt awal2 aritu kan... kini aku akan berasa ngntok sekitar kul 8 mlm! pe celup ngntok2 awal2 nie.. x bujang la...ahhh..bujang x bujang...wa celup lu dlu bru lu taw erti penyesalan... ahaks...sonok o rase ngntuk nie...rase yg sukar ku rasa tika di malam ari..satu anugerah yg harus disyukuri...*ai bersastera plak budak nie pgi2 rabun nie* ahaks...jdi,makanya haruslah aku merebut peluang nie...haha...tepat kul 8..lewat2 8.30...aku da mula menguap2 ala2 panda giteww...comel bukan..:D hehehe...bape saat je..terbongkang la aku dgn sopannyer...hehehehe.. then nnti dlm pkul 12,xpn 12 suku...terbangun n x dpt tido smpi ler pagi....Ape pon tak bole *_*


Tapi.. tapi.. x bermakna siang tu aku tdo..aku akan segar bgn pagi ngn tgn mule gatal2 bajet2 rajen wat keje umah,masak awal,kmas dpo sapu smph smpi rase kaki nk tercabut barula rehat n lepak2 smpi ptg...ini bukan lepak2 beperleseran ye tuan2 puan2... lepak2 dlm blik je smbil berkebun di farmville... hahaha... sbb tu bila malam menjelma..awal2 aku da rasa ngntuk tahap gaban...hehehe.. bgn2 je kul 12 tu muke da macam tapai basi...org dlm umah nk tego pon konfius ni nana ke zombie..hahahaa... ala cntik pe zombie... ahaks.k la..tu je citenyer...sok2 aku cite lagi...babai2..bubui..bibiy..salam:):)


FYI :cuti lama2 sgtla x bes jika kau je cuti org len x cuti. dah kne jdi BIBIK..daku pasrah... hehehhehe

2 comments: